2012. augusztus 10., péntek

Magnezit karkötő

Nem tudom, hogy ezt a karkötőt mutattam-e már? Nehéz volt róla jó fényképet készíteni. Az ásványról hallottam már két elnevezést is: fehér türkiz; a másik pedig magnezit. Esetleg, ha valaki meg tudná mondani, hogy ténylegesen melyik, azt nagyon megköszönném. (az biztos, hogy nem howlit, mert az erezete nem szürke, hanem barna).
Eredetileg magamnak szerettem volna, de T-kapcsot tettem rá, így nem állítható a mérete és nekem nagy lett, úgyhogy aki szeretné esetleg: eladó - írj e-mailt, és az árban megegyezünk. 17-18 cm-es csuklóra ajánlom

4 megjegyzés:

  1. Én úgy tudom, hogy ennek a hivatalos neve a magnezit, de népnyelven fehér türkiznek hívják, mert néha festik és türkiznek adják el.

    VálaszTörlés
  2. Espectacular!! Me encanta!!
    Preciosas piezas y los colores...muy originales...

    VálaszTörlés