2011. augusztus 17., szerda

Ajándékok

Latinka egy korábbi ajándékláncos játékában végre célhoz ért az én ajándékom is, no meg jutok egy kis netközelbe is, hogy mutatni tudjam amit kaptam és adtam. :-)
Nekem Tiffany Andinak kellett ajándékot készítenem, ezt a kis szettet küldtem neki. Örülök, hogy tetszik Andi, viseld örömmel, egészséggel! :-)

Medál mintáját ihlette Mu Okno medáljának az alapja, kicsit tovább gondolva. Merci!

Én pedig Mónikától kaptam egy csodás ajándék csomagot, aminek nagyon nagyon örülök, mert még arra is figyelt, hogy olyan dolgot készítsen amit gyöngyösként tudok hasznosítani, sőt még a gyerekeimnek is kedveskedett ajándékokkal (hajgumik, hűtőmágnesek, Dörmik)! Kedves Mónika nagyon szépen köszönöm még egyszer a csodás ajándékokat! :-)
A képet a tűpárnáról és a kis képről Mónika blogjáról vettem kölcsön. Köszönöm. :-)

4 megjegyzés:

  1. Itt is nagyon köszönöm :-)) Annyira szerelmese lettem, nem írnád meg nekem e-mail-ben, hogy hol lehet meglesni ezt a Mu okno mintát?? Még nagyon kezdő vagyok, nehezen tájékozódom a gyöngyvilágban :-))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép dolgokat adtál és kaptál. Nézz be hozzám szeretnélek meginvitálni egy nosztalgikus játékra.

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos lett.....bár engem csak a formája
    emlékeztet az Oknora...ez nagyon is a Tied!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Szeretném a segítségedet kérni, ha lehetne.
    Meg szeretném fűzni a yin-yang medált. Kaptam hozzá már régebben leírást, aztán megtaláltam a képet a blogodon, kinyomtattam, de vagy 25x nekiálltam, és nem tudom megfűzni. Tudnál nekem valami részletesebb fűzési rajzzal, útmutatóval segíteni??? Képtelen vagyok a sorvégi szaporításokra, hogy "kerek" legyen a medál... :((( Fogyasztani sem tudom...
    http://amy-kreativ.blogspot.com/

    Köszönöm, ha segítesz nekem.
    noviamy@gmail.com

    VálaszTörlés