2010. október 15., péntek

Gyöngyzug ajándékok Ergától

A gyöngyzugban egy szuper kis játék részesei lehettünk egy páran, csereberés titkos ajándékozás volt. A héten én is megkaptam a meglepetés ajándékaimat Ergától és vártam a visszajelzést az én meglepi páromtól, hogy egyszerre tehessem fel az ajándék áradatot :-). Viszont, mivel nem kaptam mailt még ma sem, hogy megkapta-e már az ajándékot, így most mégis külön-külön teszem fel.
Különleges és egyedi, szívvel lélekkel készített ajándékokat kaptam Erikától, nagyon örültem neki, mert még ami lemaradt az adatlapomról, azt is kitalálta :-)! A képeket Tőle vettem kölcsön. Még egyszer nagyon köszönöm!


3 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen, örömmel készítettem Neked. Használd egészséggel! Puszi: Erika

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép ajándékok! Látszik bennük az odaadás és a szeretet. :-)

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép dolgokat kaptál, viseld egészséggel.

    VálaszTörlés