2010. június 22., kedd

Egy hasznos dolog nekünk, gyöngyösöknek

Már több helyen is olvastam erről a nagyon hasznos dologról: a tárgyfotósátorról, vagy másik nevén fénysátorról.
Egy ilyen esős borongós napon is jó szolgálatot tehet.
Internetes webáruházakban lehet is venni, de az egyszerűségéhez képest elég borsos ára van szerintem.
Több linket is találtam ahol leírják hogyan lehet elkészíteni házilag, de legjobbnak ezt találtam:
http://kispad.hu/foto/201002/fenysator-hazilag.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+kispad+%28Kispad%29

Innentől kezdve már csak az lenne a feladat, hogy megcsináljuk és szuper fotókat készíthessünk! Ez még nálam is várat magára, de ha még sokáig lesz ilyen napmentes időjárás, nekilátok! Hajrá mindenki, készítsünk jobb fotókat, mert megéri! :-)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon, nagyon köszönöm ezt a linket!!! Jujj de jó, hogy felraktad!! Örök hálám::))

    VálaszTörlés
  2. Ez szuper!!! Köszönöm szépen!!! :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen, hogy ezt közzétetted! Megpróbálom én is majd ezzel a fotózást.

    VálaszTörlés
  4. Hűű, szerintem is tök jó, köszi. :) Azt hiszem mindenképpen megpróbálok összerakni egy ilyet, már csak egy nagy doboz kell. :)

    VálaszTörlés